Ari



Detta är den häst jag kommer få låna i 1år sedan får vi se vad det blir i framtiden. Han heter Ari O och är en valack på 11år. Han klev av banan 2006 och är i dags läget en ridhäst, men det går att köra honom med. Han verkar vara frumktansvärt snäll att sköta om, verkar älska att bli ompysslad. Han verkar även helt underbar att rida, aldrig dum men pigg. Han ska tydligen vara gudomligt snäll att köra också. Finns tydligen en enda nackdel med honom och det är att han kan vara vsårfångad i hagen innan han har fått förtroende för människan. Den nackdelen kan man stå ut med, för har han verkligen inga andra så är detta är drömhäst för mig =)!. Hoppas verkligen han kommer trivas med mig och vår gård.



Liten clown =). Så himla sött =).



Inte så himla nöjd kanske, men ack så fin =)!

Får hämta honom om 2v som det ser ut i dags läget. Men vi skulle höras om det lite mera. Längtar som tusan tills den dagen. Hoppas verkligen både han och jag blir nöjda med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0