Ibland blir det inte som man tänkt sig



Lilla Baloo har inte riktigt förstått att det är mammas smultron han ligger sönder. Han verkar helt oberörd, fast det är han nog jämt.
Igår så klippte jag buskar för fullt hemma, Bubba och Baloo hjälpte till så gott de kunde. Baloo genom att titta på och pipa till ibland ( tror han sa att jag missade vissa kvistar ibland ) och Bubba genom att hoppa sönder buskarna. Så himla snällt för all hjälp =p.
Håller på att städar för fullt överallt på gården och ihelge är det nog den stora rabatten som måste få sig en omgång *suck*, kommer ta flera flera timmar....
Annars ihelgen ska jag och sandra till Segersjö, ska bli riktigt kul, hopaps bara att de har vildsvinskebaben där i år igen.
Ska titta efter nittång, och flugmedel. Jag hade hoppats få titta efter grimma och kanske täcke, men som det verkar nu blir det ingen liten Ari som kommer hem =(.
Har blivit en jäkla massa krångel med allting, jag tror jag spyr på folk som bara tänker på pengar och inte på hästen bästa!!!.
Blir det inget med Ari så vette tusan om jag orkar med detta. Hopaps då att Häggrid blir såld och sedam tar jag bort Danni och då rä jag helt enkelt hästfri... Jobbig tanke, men finns alltid min mors hästar att hälsa på.

Idag så ska jag ut med Sandra ( som vanligt ) och inhandla brödrost, elvisp och kanske något annat kul. Ja torrschampoo bara måste jag få tag i. Sandra ska inhandla brödrost och mP3 spelare och säkert något annat skoj hon med. Och så bär det av till Enköping för sista turen denna vecka..

Nu ska det ut och grejas, se om huvudvärken ger sig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA!

Duktiga Baloo och Bubba! :D

2009-08-28 @ 10:33:50
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Emelie

Varför blir det kanske inte Ari?

2009-08-28 @ 20:27:37
URL: http://foxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0