Onsdag

Igår så tog jag en rejäl sovmorgon ihop med Bubba. Vi sov till hela 10.10, till så länge på fm minns jag inte när jag gjorde sist, jag får oftast så ont i ryggen av att sova för länge, men verkar ha försvunnit efter att vi köpte den nya sängen. Älskar den där sängen fortfarande. Ångrar inte en enda sekund eller ett enda öre på att vi köpte den sängen, förut hade jag jämt ont i rygg/höfter och axlar, nu är det borta!!

Åkte vid lunch till Ica allé, hämtade ut mitt paket från Hööks, köpte tjära, skillingsryd salva, grimskaft och en superduper snygg tröja!!. Hur j-vla snygg som helst enligt mig. Lila såklart !

Efter det bar det av till Lant grodd outlet för att inhandla Mustang foder, spånbalar och militärskjortor till Håkan. Skulle ha köpt kattmat också, men det glömdes av helt.
Hoppas den affären kommer gå runt bra och att den håller samma priser hela tiden eller iaf inte höjer. Då har ni en relativt stor kund kan ni lova.. Mig !!. Hur bra som helst att kunna spara ett par kronor!

Igår blev det bestämt att det blir värdering på huset snart.. Ahh, hoppas hoppas mäklaren gillar vad vi gjort. Undra om det höjer mkt på värdet det vi gjort.. Det jag börjar noja mig över, är att vi inte gjort något inne i huset, eller jo badrum ö.v, men inget annat.
Fast å andra sidan har vi byggt sadelkammare, verkstad, vedbod, lagt nytt tak ena sidan av ladan, nytt tak drängstugan, målat nästan allt utom huset, byggt om lite här och där, och framförallt städat i massor..
Hoppas det ger lite iaf..

Nu ska jag nog ut och klippa häcken tror jag,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0