Semester



Jag är inne på min andra semester vecka och det ärhur skönt som helst. Semestern började med en vecka upp till Norrland till Håkans släktingars stuga. Hur underbart som helst även om det för det mesta regnade, men vi åkte mest upp för att slapa, hälsa på släktingar och fiska så vad gjorde det att det regna?, inget!.
Vi var och besökte Norra Europas största vattenfall, Hälinsåfallet; hur vackert som helst, va till Borgafjäll och kollade in stugor, åt världens godaste Fjällfisk på Björnidet där.
Va till Bilmuseum, bilhandlare =P, LappLia ( samlare). Och en jäkla massa mera.
Allt man ska göra där uppe tar nästan en hel dag, för det är så satans långt att åka, de skrattar åt oss när vi tycker det är långt till jobbet 3 och 5 mil enkel, medans de har i runda slag 10mil enkel. 10mil enkel för att titta på bio också.

Fiska nästan varje dag, fick mest abborre, men även 2 jättefina öringar. Vi grillade fisken varje kväll i öppna spisen, jag åt fisk och Håkan åt saltfläsk!. Inte mig emot, jag älskar fisk!

Bilder på allt detta kommer senare då det inte funkade att lägga in nya bilderna =/.

men framförallt ska Sandra, Emelie & Emil ha stort TACK för att de stallde upp och vara djurvakt så denna resa kunde utföras =) !!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Jag tycker att hon är så söt som en kaka och det är därför jag kallar henne Cookie:)

2009-08-02 @ 12:09:47
URL: http://foxii.blogg.se/
Postat av: Flisan

Vore najs att följa med upp nångång, mammorna mina vill oxå med :)

2010-06-16 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0