9 år



Igår, 4juni, firade vi 9 år ihop. Rackarns vilken lång tid tycker man när man tänker efter. Men det känns inte som det direkt. Har hänt väldans mycket under de 9 åren som gått, både roliga och tråkiga saker. Det mest underbaraste var nog när vi köpte Hjälmsätters Gård ihop =)!.
Jobbade kväll igår, men när jag kom hem så bjöds det på underbar middag med Hasselbackpotatis, grillad oxfile, rödvinssås, Bearniesås, sparris och någon sorts tomat/ost/parmaskinka som han haft inne i ugnen, mmmm Mumma var det!! Man åt så man trodde magen skulle spricka. Tusen tack Älskling för den underbara maten!!.
Och ännu mera tack för att du finns och ställer upp för mig i alla lägen, utan dig vette tusan hur det skulle ha gått i olika lägen. Du är min allra bästa vän, min själsfrände och min absoluta livspartner, hoppas du känenr likadant för mig!. Älskar dig Håkan Engström!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love is in the air, love is in the aiir. :>

2009-06-05 @ 11:34:37
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0