Äldre bilder



Usch vad tiden går fort. inte alls länge sedan mina småsyskon var såhär små tycker jag =). Älskar er Emelie och Emil..



Detta är något som jag aldrig heller kommer glömma. Var till Getingeberg och körde en massa folk. Detta kort är uppvärmningskortet.



Förr om åren var Robin min lillebror alltid hos mig, vi red nästan varje dag då kändes det som. Det var gamla goda tider, nu ser jag honom aldrig typ..



Haha, hade glömt bort att jag hade kort från denna gång. va in till Karlslund på Ankvärdsrace ( stavning?? ), sååå jävla kul, man tävlar i full fart mot andra hästar i slädar =D.. Snygg klädsel vi hade va??



Denna tjej var min sköthäst i 2år tror jag det nästan blev. Vi både red och körde, annorlunda och knepig häst, men aldrig dum mot mig iaf. Ack så mycket jag saknar dig lilla Venike!



Detta är Stjärna efter ett tag hos mamma. När hon kom till dem var hon bara skinn och ben, men här börjar hon ta form igen =).



Hälingsåfallet me LOVE !!!!!!. Längtar tills vi ska dit igen i år. Ska ta flera och bättre bilder nu när vi har en bättre kamera. Också en sak man aldrig glömmer!!!



Precis när jag hade fått min Maja så fick jag strul med sällskap till henne så då skjutsade min snälla mor och Janne deras hästar till Maja och då racade de för fulla muggar. 3 travhästar och lillplutt som knappt syns =D.



Jag har tävlat i bruks dm en enda gång, kom hela 4:a !!!. Hade typ tränat i ca 1v med Maja, men konstaterade att hon aldrig någonsin skulle palla med allt vad man ska göra, så jag fick låna denna häst,Eija, bruksnordis. Hann rida henne 4ggr innan tävlingen och vi hade knappt tränat på hindrena och hon var ur kondition, men ack vilken duktigt häst för 4:a kom vi av ca 15 ekipage =D...

Usch vad man blir nostalgisk när man tittar på gammla bilder, jag blir så himla glad när man tänker tillbaka på allt roligt man hålls med under alla år =).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med lite nostalgiska fotografier! :D

2009-06-18 @ 12:40:44
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder. :)

2009-06-28 @ 23:53:00
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0