Äntligen kväll



Nu har man vart iväg och jobbat en sväng. När jag kom hem så höll Håkan på att måla för fullt i verkstaden, blir riktigt fräscht och snyggt!. Han delar av väggarna och övre delen är gråand liknande och undre delen är ljustgult. Låter kanske inte så snyggt, men det blir riktigt snyggt ihop, sedan ska han ha någon sorts rand på mitten som verkligen delar av de färgerna, tror det var någon röd färg. Hjälpte till att måla en del i fönstrena, men så blev jag så sugen på att rida för Stjärna om upp hela tiden och tittade vad jag gjorde..

Sagt och gjort, jag tog in Stjärna och sadlade henne. Vi va ute runt 45min, så det blev ganska sent och lille Stjärna började bli rädd för allting så då var det dags att knata hemåt. Hon skötte sig riktigt bra idag!. men såg att hon tappat en sko när vi kom hem från ritten =/, inte kul nu när hovslagaren är sjuk, se om hon kan komma ändå och slå på den snart.
Nu är det sängdags för min del..

God Natt med er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skall bli spännande att se verkstaden

nästa gång jag är hos er. :)

2009-06-03 @ 06:34:22
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0