Sommar & Sol



Igår kväll var jag och grannen Lena iväg till Fjugesta på bergavalls dansen. Va inte direkt kul, skönt och komma ut, men kanske fel sällskap till just det stället, vad vet jag?!: Men alltid lika roligt att träffa broder, en aning onykter och glad =)!.

Idag har vi vart på 2 auktioner, va inte direkt meningen. Vi åkte till fel auktion först, de låg ungefär med några kilometer ifrån varandra.. Efter den så åkte vi hemåt och då körde vi typ förbi den "rätta" auktionen =D haha.
Ångrar inte iallfall att vi åkte fel först, för jag hittade en mycket efterlängtad bok där. " Blomblad för vinden med Virginia Andrews", älskar den boken!!. Köpte även en till bok med henne och en mycket jättestor kastrull =):
På den "rätta" auktionen köpte vi ingenting, kom försent till det vi ville ha och det vi kunde tänka oss att bjuda på, skulle inte auktioneras ut förrens efter flera timmar, orka vänta på det!.

Hem igen och börja rensa på gården, städade upp och plockade undan en massa grejer från planen där uppe. Vankas höhemkörning vilken dag som helst så då måste gården vara ren så de kommer in med kärrorna =)!.
Tvättat en jädrans massa, så skönt att hänga ut den och den torkar på ett nafs, gick runt lite hela eftermiddagen och småpysslade. Håkan fixa maten och jag satte mig för att läsa i hammocken vilket slutade med att jag somnade som en stock, så skönt =).
Håkan stack sedan iväg till Karlskoga med en kompis på "sommarmeet" tror jag det hette. Antar att han kommer hem full och odräglig inatt.

Imorgonbitti ska jag upp och ta av Stjärna skorna för att sedan lasta henne och köra henne hemåt på bete. Kommer sakna henne något enormt, hon är en riktig liten glad häst och älskar allt du gör med henne, eller nja inte när man retar henne för hennes hängläpp =P. Ska bli kul att se om Felice blir glad att se Stjärna igen, de har trots allt vart ifrån varandra nästan 3 månader, blir nog en del pip och sedan är det bra igen.
Efteråt blir det frukost hos mor med familj och en titt på deras jätteakvarium =)!.

Nu ska det sovas om jag ska orka upp vid 06 imorgon =).

God Natt på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Typiskt att inte jag hängde med.

Skulle vara kul att se hur dem beter sig.

2009-06-28 @ 07:27:31
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0