Stjärna



Detta inlägg är till min mor med familj.
Denna häst tillhör dem, jag har lånat henne medans Häggrid är iväg på inridning. Hon är en Kallblods travare på sina bästa 14 år ( rätta mig om jag minns fel ålder ). Riktigt mysig liten flicka, övergosig i hagen.
Blir mycket stressad och het när man är ute och rider henne, men aldrig på något sätt dum. Hon vill helt enkelt bara springa för det älskar hon verkligen, öronen är spikade framåt och man verkligen känner i hela hästen hur det sprudlar i henne.



Aha ropade du på mig, jag kommer på momangen !!



Utsläppta för första gången på grönbete, huvudena åkte inte upp många gånger på 24timmar där inte =)



Stjärna nyduschad, så man måste rulla då =)



Åh hej o hå upp kommer vi nog =)
Lille Stjärna!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina bilder.. :)

Gillar den hon rullar sig på, haha! :D

2009-06-02 @ 12:11:21
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0