Crusing i Mariestad

Igår blev vi medbjudna av våra snälla grannar Mats & Annika på crusing ( eller hur det stavas ) i Mariestad. De har en Pontiac Bonneville som de hade chaufför till. Åkte runt 17 tiden härifrån var nere i Mariestad vid 21 tiden, tog mycket lång tid att åka, många kisspauser, ölhämtande i bagageutrymmet och besök här o där. Vi va 5 bilar som tog sällskap ner.
Så jäkla kul, drack, sjöng och hade allmänt roligt!. Va ett jäkla drag där nere, tack vare det underbara vädret, vi satt nercabbat till runt 01, då var det ganska jäkla kallt =D.
Vi gav upp och åkte hemåt runt 2 tiden, då vi alla var trötta, ingen av oss är vana att vara uppe hela nätterna. Däcka i bilen hem och sedan sov på direkten när vi kom hem runt 4 tiden.
Klockan halv 7 dagen efter ringde klocklan för då skulle jag avra snällt sällskap till en annan grannen som skulle hämta kaniner i Linköping, snacka om  trött jag var då, så inatt kommer jag sova gött, det vet jag redan nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0