Färgar håret

Nu sitter man här med färg i håret, ska bli blond igen, tror att det kommer bli perfekt denna gång eftersom Sandra är så snäll som gjort det på mig så min sambo slipper. Måste försöka häva mig iväg till frisören också, börjar se lite halvdant ut i håret, keps är en mycket bra uppfinning enligt mig =)!

Senare framåt kvällningen ska jag skjutsa hem Sandra och åka vägen förbi Häggrid och se hur han mår. Han är min ardenner valack som är på inridning just nu. Blir lite orolig hur han mår osv, första hästen som jag skickar iväg såhär så känns lite sisådär =/. Det blir nog bra i slutändan.

Annars står det ridning på schemat idag. Inge roligt för Sandra att vara hemma medans jag rider, men har erbjudit att hon kan få borsta på hästarna så kan jag rida dem båda, men hon är lite tveksam på det. Tycker hon är mycket konstig på den punkten, är det inte ett bra erbjudande?? =D.

Dags att skölja håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0