Söndag

Usch vad jag har vart dålig på att uppdatera, ingen bra stil alls, speciellt inte när man nyss öppnat bloggen, men vad tusan, sådan här är jag. Jag har bara inte tid att sitta vid datorn några längre stunder alls o då blir det som det blir =).

Igår så röjde vi diken med grannarna, tog ett par timmar, va riktigt trevligt, fikade efteråt.
Sedan när vi kom hem så kom besök från Strömsund, Håkan släktingar. Mycket trevligt!. Älskar dessa människor, helt underbara sååå lugna och såå trevliga, kan det bli bättre? =).
På kvällen så blev det grillning och öldrickande med grannar, mysigt med en lugn och trevlig stund. Blev hemgång runt 12 tiden, blev inte alls så sent som jag trodde, men fan vad kallt det var. Undra varför inte värmen kommer på nätterna också.

Har precis ridit Stjärna, gick snabbt framåt, skulle bara springa idag hela tiden så efter mycket tjat från min sida att vi skulle gå gav jag upp och lät henne springa. Hon spårang hur mycket som helst och blev dyngsvett så det blev duschning med schampoonering när vi kom hem. Så hon blänker som bara den nu =). Tog lite kort på henne, lägger upp dem senare eller imorgon.

Nu ska jag ut o städa gården sedan beger det sig till Fjugesta för att gratta brorsan som fyller hela 18år!
Stort GRATTIS Robin!!.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, brorsan! :D

2009-05-17 @ 20:54:45
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0