Vädret

Någon som vet när värmen kommer?. Jag har aldrig vart frusen av mig, men de senaste veckorna går jag runt hela tiden och småfryser. Inte direkt kul!. Bara det kunde sluta blåsa någon gång. Jag brukar inte direkt klaga på vädret utan säger mera " välj kläder efter väder", men gillar inte alls denna blåst.

Idag kom jag hem tidigt från jobbet, det är riktigt gött, inte alla dagar man gör det. Jag kör lastbil till yrket och jag älskar det verkligen!. Kör varannan vecka på Göteborg och Enköping. Så idag har man vart nere i soliga Göteborg. Riktigt skönt där nere idag, 20grader. Man ville helst inte åka hem då utan bara njuta av värmen =)

Nu ska det ridas ranka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0