Bubba är Bubba

Här sover lilla Bubba efter hemkomst av kastrering, öronmärkning och vaccination. Lilla gubben fikc nog lite för mycket sömnmedel för det tog flertal timmar innan han vaknade till liv och mådde asdåligt. Alla mina andra katter har inte sovit sådär länge så lite för mycket vart det nog.
Men nu är min lilla Bubba en stor Bubba.



Han har en förmåga att sova lite varsomhelst, bara det är en människa i närheten. Han fullkomligt älskar människor. På denna bild nedan tycker jag han påminner om en iller.



När jag fyllde var Håkans farfar bland annat på besök, och Bubba var inte sen att ligga i knäet och ja, även uppochner innanför hans kofta.. Skrattade gott åt han när han gick in och la sig sådär frivilligt och somnade!. Just på bilden slog han upp ögonen när blixten blixtrade.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, söt bild på Bubba och farfarn. :D

2009-10-14 @ 09:11:02
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0