Dagen idag



Sista resan hem från Göteborg var jag bara tvungen att stanna och ta en massa kort på solroser. Var massor, flera flera tusen på ett gärde. Tror de odlar för solrosolja och frön, antar jag iaf.
Gud vad vackra solrosor är, jag stannade dock lite sent, en del hade börjat vissna.
Saknar att köra på Göteborg hur mycket som helst, vill ner igen... Klart man tycker allt är konstigt efter 4års körning på Göteborg.



Min gamle raring i bakgrunden..



Så jäkla fint med solrosor, funderar skarpt på att plantera några nästa år, fast då kanske dvärgsolrosor.

Dagen idag har annars flytit på ganska fint. Fick en extrakörning upp till Ställdalen, lastade upp på Mondi, vart nästan 19ton plastrullar. Sedan bar det uppåt i backarna. Hittade dit direkt och blev lossad snabbt.
Efteråt fick jag gå hem direkt vilket var riktigt skönt att få komma hem när det är ljust ute, det är man inte bortskämd med direkt. Funderar på att gå och lägga mig en stund, är riktigt gristrött och har rejält med illamående =(.

Har vart dimmigt som bara den hela veckan hittills, hmpf! riktigt risigt höstväder, vill ha fint höstväder.
Misstänker att hösten/vintern kommer bli riktigt jäkla lång med trist väder så som mycket regn och tö, hoppas jag har fel. Tror även det kommer bli svinkallt i vinter..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint det första kortet var. :)

2009-10-21 @ 17:42:46
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0