Glädje och Agg



Tänkte börja skriva lite då och då när jag känner för det vad som jag ogillar och vad som gör mig glad just då.

Glädje:
Den lilla glädje jag känner idag trots den förbaskade förkylningen är mina underbara katter.
Finns det något härligare än att vakna upp och se två av sina katter ligga tätt tätt bredvid mig och snarka ;), mitt hjärta smälter då och sedan när jag gick ut för att hämta frukost så kommer den tredje katten springandes och ska upp i famnen för att kramas.. Åhhhh <3

Agg:
Egocentrerade människor.
Alltså, det kan göra mig galet irriterad. Människor som inte visar någon som helst respekt över andra, inte visar tålamod eller bara helt enkelt bryr sig om sig själva och ingen annan existerar !
Varför ?! Jag fattar det inte.
Klart man ska bry sig om sig själv och ta hand om sig själv, inte så jag menar, utan det finns folk som inte kan visa någon som helst hänsyn / medkänsla/intresse till andra, det irriterar mig hur mycket som helst.

Listan kan göras lång över saker som egocentrerade människor håller på med som stör mig, orkar inte och kan inte skriva det på ett bra sätt.
Men tycker att sådana folk kan försöka visa intresse över någon annan person. Speciellt om det rör sig om familjemedlemmar / vänner / bekanta osv...

Tycker sådana människor borde ta sig en rejäl sup och bli trevliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0