Nu så börjar det ta form



Voila !!!. Nu börjar det likna något måste jag få tycka. Håkan satte upp dessa stommar igår när jag var på jobbet så jag fick mig en glad överraskning när jag kom hem ;).
Kommer bli så fint, längtar så jag håller på att dö tills man får vara jämt i köket för det kommer jag vara.
Älskar redan köket som det är nu, undra då hur mycket jag kommer älska köket när det är klart ;) !!

Kommer nog kanske till och med tycka om att laga mat där ;), har ju lovat Håkan att försöka börja laga mat en aning oftare än vad jag gör i dagens läge och det tror jag faktiskt jag kommer hålla!!



När jag satte ihop stommarna så var ena bakstycket trasigt och ena baksidan av en låda till 120cm skåpen.
Vi for in till Kvik i måndags och skulle försöka få nytt, jag var beredd på att tjafsa ( för jag misstänkte att de skulle anklaga oss att haft sönder det), men hon var riktigt bemötlig och vi fick nya saker direkt utan det minsta tjafs, så lilla Fia fick lugna ner sig, tacka så mycket och gå ut igen :D haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad fint det börjar bli. :) Förstår att du är ivrig att få det klart nu.



Jag vet inte hur ofta jag går in på bloggen ihopp om nya bilder. Man är ju så nyfiken. ;)

2010-08-25 @ 17:46:03
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0