Önskan



För en gångs skull har jag faktiskt en lista över saker jag önskar mig när jag fyller ;D. Brukar nästan aldrig önska mig något sådär just, men i år vet jag faktiskt lite saker :).
Inget står i just "högsta önskan listan" utan jag önskar mig allt ;).

* Tempur kudde ( sådan som mamma & Janne har )

*Säkerhetsväst av märket Airwear Outlyne ( finns te x att köpa på Hööks, svindyr, men ska vara hur bra som helst)

* Dimacci armband

*Armband, typ bismarck eller något annat fint i silver.

* Armbandsur, inget exklusivt, inge klumpigt. Utan en smidig enkel klocka.

* Minigrisar ;)

* Presentkort på kläder, typ H&M

*Presentkort på hästbutiker Kaias, Hööks, Till Häst..'

* Ny mobiltelefon


Kommer jag på mera så blir det tillägg på listan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0