Inte normalt

Asså jag fick hämta min gubbe 02.30 inatt, fick skjutsa hem en jobbarkompis till han.
Kom i säng 03.10, sist jag kollade klockan var hon 03.54 och uppe igen vid 09.30. Inte normalt, men måste ju tack vare att hästarna ska ut och jag har lovat grannen att vi ska ut och gå ihop.
Hon behöver prata av sig om lite och vi båda behöver motionen, men just nu har jag världens huvdvärk och illamående tack vare lite sömn så känns inte direkt lockande att gå ut och motionera, men antar att det släpper så fort man kommit ut =).

Hejsvejs nu ska det promeneras.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår din irritation, för även om man unnar dom att roa sig på egen hand, så vill man ju själv få gjort det man tänkt sig, som idag när Stefan är iväg och donar i skogen med Anton, vill helst att han ska vara hemma för att hjälpa mej sätta upp gardiner och städa, så jag kan ta mej själv till afffären sen. Men man får bita ihop.



2010-12-11 @ 11:47:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0