Jobbet

Fick i veckan som vart reda på att jag blir av med min körning och mina älsklingsbilar i års skiftet, har vart omförhandlingar på min körning och någon annan fick dem efter årskiftet =(.
Jag är superduper mega ledsen över detta, verkligen ÄLSKAR min körning och fullkomligt ÄLSKAR mina bilar =(.

Vet inte alls vad jag kommer få köra nu och om jag får köra något annat, det visar sig =/. Vill köra natt och helst dessa tider och gärna 4 nätter bara och gärna med mina älsklingsbilar, helst en åtminst.

Usch, jag har magvärk över att inte veta vad jag ska köra efter året, jag får helt enkelt njuta så länge det går.



Min ena älskling <3 <3 <3. Fine bilen som går så bra, lite småslö är den allt när man får på 27-32 ton och man ska upp för backarna, men den knallar som en pansarvagn överallt, går så himla stadigt, vagnen är bra tung och dra, men den går också stadigt. Detta ekipage är vanliga hederliga 24m. Min fine bil..



Min andra älskling  <3 och denna älskar jag mest, pigg och glad och stark som en oxe. Även fast denna vagn är längre än den första och därmed lastar mera så knallar den fint. Detta ekipage är 25,25m ( det längsta man får vara i Sverige ). Även fast mina båda bilar bara gått runt 12.000mil ( ingenting för lastbilar som lätt knallr runt 150.000mil ), så är denna piggare och gladare. Går så fint, som en pansarvagn denna med, rakt och fint.
Mina underbara bil <3 <3 <3

Usch,fy och blä,  kommer nog faktiskt fälla en tår när jag går från dessa bilar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0