Kallt



Inatt när jag gick upp så tyckte jag det var riktigt kallt nere och ja det var det ju. Hela 5.5 grader var det. Lite småkyligt kan till och med jag tycka.
Vet att vi hade 6 grader ibland förra vintern, men minns faktiskt inte om det var så kallt som 5.5grader.
Nu eldas för fullt, sedan 04.00 då jag gav upp och gick upp.

Har typ sovit 1-2 timmar inatt. Denna yrsel och illamående gör sig påmind just på natten när man ska försöka sova ! Så fort jag lägger huvudet på sned så kommer yrseln direkt, och hur lätt är det att sova med huvudet exakt rakt och gärna sittandes också ?!
Igår på dagen mådde jag nästan helt okej, snurrade lite hela tiden, men tyckte att det gick i rasande takt åt rätt håll, men inatt var jag tillbaka på ruta 1, inge bättre alls och nu mår jag sådär !

Jaja elda elda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0