Badrummet



Golvreglarna har kommit på plats, kollat upp vilka avloppsgrejer vi behöver som ska handlas idag.



Jag har satt papp på hela väggarna, fönstret är utflyttat, ska sätta lite små remser med pappa där nu också så det blir helt tätt. Måste få säga att det var bland det bästa vi bestämt att flytta ut fönstrena, jäklar i havet vad snyggt det blir !. Ca 40cm fönstersmygare är inte helt fel ;).



Plasten är ditlagd, gruset har kommit på, bräder för blindbotten ditsatta, kortlingar påbörjat, jag ska skruva dit de sista idag om jag hinner. Sedan ska avloppsdelarna dit och så ska Ignucellen läggas dit och det blir pillrigt eftersom jag får ligga på mage och kräla för att få dit dem =D.
Börjar arta sig =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0