Badrummet



Badrummet är rivet och allt är klart för regling. Jag rev nästan allt själv, var ett par skivor som satt som bärg så lite mer muskler behövdes där ;).
Kul att riva, jag läntar tills nästa rum ska rivas.



Riva riva riva.. Detta fönster ska också flyttas ut. Vi ska flytta ut alla fönster allt eftersom vi gör om.



Äckliga isoleringen var mindre skoj att ta bort. Stank råttpiss så gick knappt att andas. Blä för rått nerpissad isolering, Ser ni förresten hur fint de har reglat golvet? ;). När jag skulle börja bryta i golvet så lossade hela skiten och jag for ner till grunden, tur att det inte var långt ner, men förstå att det har hållt eller var det bara en tidsfråga tills vi duschat i grunden? =D.



Fina timmerväggarna framme. Älskar timmer ! Skulle jag kunna så skulle jag ha velat haft framme timmerväggarna. Så snyggt !



Grunden är även urgrävd till bra nivå. Det fick vi hjälp utav Stina och Ronja, riktigt snällt, det tackar vi för =)!

Så allting är klart och förberett inför upp snickringen.

Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

Oj oj vad det har hänt saker ute hos er! Är väldigt nyfiken att få komma ut och titta! :D

2010-07-19 @ 16:34:47
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0