Golvet



Och igår blev även golvet färdiglagt =). Hann inte med att ta kort innan det började komma grejer på det, så ikväll ska jag rensa golvet och ta bättre kort.
Här på bilden har extra skivor lagts in för att inte gå för mycket på köksgolvet. Gubbarna håller just nu på med badrummet och det kånkas och bärs grejer som vi inte vill riskera att tappa på köksgolvet.

Golvet är så rakt det nästan kan bli, jag blir riktigt imponerad hur duktiga de är, speciellt Sune. Så duktig, och det är skönt att veta att det blir bra gjort =).

Takhöjden känns riktigt låg mot förut, men det är för att golvet är nu rakt, det skillde lite mer än 7cm på flera ställen förut. Takhöjden blir runt 2,12m när det är klart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle så gärna velat hunnit med en titt innan Öland, men tyvärr. Får hålla meuj till tåls ett tag till. Ska bli kul att kolla bloggen när jag kommer hem, och sen åka och titta "live". :)

2010-07-20 @ 23:29:50
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

2,12 är ju nästan högt tycker jag nog...vi har 1,96 i kök och matrum;)

2010-07-22 @ 20:02:32
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0