Händer lite hemma



Här sätts det papp för fullt i golv, det är helt färdigt nu.



Väggarna börjar kläs med papp också, det är helt klart det med. Eller, bara en jätteliten bit kvar precis under proppskåpet, men där vill jag inte hållas, vill inte riskera att få i mig ström, så det får vänta tills det är fixat med lite kablar. Men vilken dag som helst är det helt klart. Det som är kvar kanske handlar om högst 10min arbete.

Här ser man även att det vänstra fönstret är utflyttat och det högra håller de på med.



Reglarna har kommit upp i rasande takt. Enbart ett par stycken kvar.
Här är också fönstrena helt utflyttade, jag kommer får riktigt breda fönster smygare =). Älskar det!



Fått byta lite avloppskrökar. Så nu är det helt okej =).

Idag fortsätter snickeriet i rasande takt. Det ska isoleras i golv och lägga dit golvet. Reglarna ska helt upp på väggarna och så tror jag det ska börjas reglas i badrummet eller om de vill regla i taket i köket.

Allt går enligt planerna, inget har hittills direkt strulat eller krånglat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Väggarna börjar kläs med pappa också,"



:P

2010-07-19 @ 11:00:31
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Lina Nyberg

Det har hänt extremt mycket ser jag! :D

2010-07-19 @ 16:35:50
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0