Livet



Ibland är livet piss alltså. Dagen idag känns som det. Ingenting går som man vill och allting bara strular. Ena sekunden är man glad för allt medans i nästa slås allting ut.
Jag är väldigt för tidig med allt att ropa ut i glädje, jag måste lära mig att hålla käft med många saker för att slippa säga saker i glädje ena sekunden för att i nästa beklaga mig. Inte roligt att varken höra eller läsa.

Dagen igår blev till att pyssla en massa hemma, tvättade massor och plockade i hemmet. Städade i stallet, hann inte det när jag städade sadelkammaren, den tog för lång tid, men nu är även stallet städat =).
Har lagat en del staket och bytt några knorrar. En riktig pyssel dag blev det med andra ord.
Hann med en massa sådant som aldrig blir gjort.
Håkan var på jobbet hela dagen igår och gjorde 2st skopor till en grävmaskin, så jag spenderade dagen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0