Nya körningen då



Igår kväll så var det sista svängen med fina Scanian, fick reda på i tisdags tror jag det var att vi inte får behålla körningen =(. Den ska flyttas ner till Mariestad och 2 gubbar där nereifrån ska få köra den..

Själv så åker jag på att fortsätta köra på Göteborg, men jag kör kylvaror som ska till Coop. Så jag ska ut till Mölnlycke och lossa sedan ut till DSV i Tuve och byta bil och sedan hem igen. Man kan köra med vita fin kläder på sig för man blir aldrig skitig typ och enda ansträngande är när man öppnar bakdörrarna på släpet när man ska backa in för lossning.
Får se vad jag tycker om den körningen, jobbar mellan 18.00 - 05.00 4 dgr i veckan så börjar söndag 18.00 och slutar torsdags morgon 05.00.
Så den här körningen har jag nu i 4veckor, sedan går jag av på semester i hela 5veckor !!! =).
Sedan har jag ingen som helst aning vad det blir..

Jaja, det ordnar sig nog i slutändan det brukar det göra =).

Nu ska jag fortsätta städa sadelkammaren, stallet och samtidigt göra mig ytterligare en grogg, någe roligt måste man ha när man städar =P.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fan.. Ännu en bild som är min! :P

2010-06-11 @ 21:08:28
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sandra

Svar: Skojade bara! ;)

2010-06-12 @ 11:00:22
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0