Beställt kläder

Jag har beställt kläder, det händer absolut inte så ofta. Har jag lite pengar över går det till hästarna på en gång, men jag fastnade för denna klänning nedan och då tittade jag lite till och hittade några saker till som jag vill ha =), känns ganska kul att få hem kläder, hoppas de passar bara.
Kläderna kommer från H&M


199kr, billigt och bra =P





Vet inte varför bilden blev så liten. Riktigt snygg iaf!




Ett par vanliga enkla leggings



Detta fast ett svart linne också

Har beställt lite linnen också, men orkade inte lägga upp dem.

Men något jag blev riktigt förbannad på att jag hittade ett par shorts jag fastnade direkt för, men de var slut !! Undrar och hoppas verkligen de får in dem på nytt. Jag gillar annars inte shorts, men dessa skulle jag mer än gärna bära !!:


Kommer hem i 2 omgångar då allting inte fanns inne..

Kommentarer
Postat av: Emma

Klänningen är superfin ju. Jag fastnade också för den, men kunde inte bestämma mig för någon färg :)

Ska kolla i butiken istället :)



Ha en trevlig helg

2010-03-19 @ 08:40:19
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: sofia

Så snygg du kommer bli! Ska bli kul att se klänningen live! :) Jag funderar på såna där shorts med, kan ju se dina först. :)

2010-03-19 @ 15:58:21
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0