Felice

Felice åkte hem igår morse, känns faktiskt en aning tomt efter henne. Hon är fruktansvärt snäll i alla lägen, men ganska fjantig på många. Alltid glad, vilken tid på dygnet som helst.
Ari och hon blev riktigt bra kompisar, inga sådana där kompisar som kliar och puffar på varandra hela tiden utan mera lekkompisar. Tror de blev unghästar på nytt för de har rusat omkring som bara den emellanåt och inte kommer jag glömma deras rymningsdag inte. Antar att de hade skitkul den dagen.



Felice var ett riktigt sto sto, visserligen pep hon typ inget och brunstade normalt,men tjurig som tusan kunde hon vara och i andra sekunden superglad. Precis som ston brukar vara.
Jag älskar ston, deras tjuriga humör, antar att det är för att jag är likadan själv =D.
Ari är inte en direkt gammal valack utan han har humör till max också, så det gör att man gillar han otroligt mycket.



Jag är otroligt tacksam att Janne och mamma ville låna ut Felice till mig medans jag letade en annan häst.
Felice var hos mig mellan 30sept 2009 till 14 mars 2010.
Tror eller, vet att Felice trivdes hur bra som helst här med både en knasig människa som skötte henne och en knasboll till hästkille i hagen.

Tusen tack Janne och mamma för lånet !!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0