Saker du inte visste om mig kanske?!

- Gillar det mesta inom country, såsom kläderna, dansen och lite av musiken.

- Musik jag lyssnar helst på är mycket inom hårdrock.

- Har ridit/hållt på med hästar sedan jag var 5år, i år blir det 23år, ett uppehåll blev det i tonåren, men det kom åter tillbaka.

- Gillar " The Baseballs"

- Har aldrig kört moped

- Det jag älskar mest av allt är djur, inte direkt spindlar, men nästintill alla andra djur.

- Har vart tillsammans med min gubbe i 10år den 4:e juni i år!

- Evigt tacksam till Janne & mamma som hjälpte mig när jag hade lite problem i livet.

- Älskar stövlar, men är vääääldigt kräsen på vilka.

- Går helst i arbetskläder eller klänning, allt däri emellan är onödigt, hehe.

- Är fanatisk när det gäller grimmor och täcken till hästarna.

- Har väldigt kort stubin när det blir något att bli arg över, och det finns det ofta!!.

- Älskar min lastbil.

- Är fast i datavärlden.

- För ner dagbok över mina hästar varje dag.

- Älskar subaru personbilar och självklart Scania lastbilar

- Är över pedantisk, men det går inte med detta hem och en gubbe som jag har så man går på nerverna hela dagarna tack vare det, vill ha rent och snyggt omkring mig !!.


En del saker visste nog de flesta om, men kanske var det någon sak ni absolut inte visste om, finns en hel del annat också, men det räckte nu med detta =).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag visste allting. :P

2010-03-21 @ 20:51:31
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0