Sofia dag



Igår så var Sofia här med sin Elias, eller Anton kanske han hette emellanåt =D. Bubba blev livrädd för Elias, han kröp ju omkring och lät konstigt, men när det vankades mat så var Bubba snabbt framme hos Elias och skulle sno korv från han, Sofia filmade det se här . Riktigt sött. Baloo var hela tiden livrädd som vanligt.
Medans Bagheera han la sig direkt framför Elias, Bagheera älskar barn, bara det att han leker med klorna ute och det gillar inte barn ..

Var en mycket trevlig förmiddag, med frukost och gjorde en kladdkaka med nougattäcke över till fikat, inte så dumt. Fast hade vi vart lite bättre med tiden så kanske den hade blivit liite godare, men det får bli till nästa gång =P, och gör jag den själv nästa gång ska jag testa med kaffe i, jag älskar choklad med kaffesmak =).

Förmiddagen gick väldigt fort och snart var det dags att åka till jobbet, men hoppas vi ses snart igen =).




Kommentarer
Postat av: sofia

det tycker jag absolut att vi ska göra! Som sagt, bara att hojta till när du har tid. För jag har all tid i världen! :)

2010-03-11 @ 22:29:56
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0