Teddybjörnen



Igår var jag uppe och hälsade på den här lilla underbara krabaten. Mamma med familj har verkligen skaffat sig världens underbaraste valp, helt underbar. Ganska tuff i psyket för hon ger sig aldrig, men helt underbar.

Sover hon inte så spritter det av glädje i hela henne och så busar hon med Daisy, katterna eller människor.

Jag bjöds både på fika och mat, mycket gott allting =). Hoppas Emil blev glad för det han fick =).

Kom upp vid lunch td och åkte hem framåt 8 tiden på kvällen, kom hem och upptäckte lilla Felice på vägen, hon mötte mig i kurvan, tur att man åker sakta där. Fråga mig inte hur hon kommit ut för det finns inga som helst spår någonstans, men ut har hon kommit, Ari stod kvar i hagen tack och lov =).

Nu ska jag fortsätta sätta fart här hemma med att plocka undan, sedan ska jag ut och mocka, köra häst, gå ut med Felice och så måste jag börja skotta fram transporten som är helt igen plogad =(.

Ruttans ägare ringde igår nämligen och frågade om jag kunde hämta henne nästa lördag istället för att de lämnade henne, de hade problem med att få tag i transport, men de ska åka med efter för att se vart hon kommer hamna, vilket jag tycker är väldigt seriöst och kul =)..
Så transporten måste fram ur snön och provköras, se hur lufttrycket ser ut och titta över den helt för att se att allting är okej, några veckor sedan den kördes på väg =/..


Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som en bra idé, jag tar med glass. :) Skippar gärna grädden om det är ok för dej? Annars köper jag med det också. :)

2010-03-09 @ 13:52:22
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0