Bye bye gamla köket



Ihelgen ska vi riva ut köket, eller ja Håkan har redan satt igång för fullt medans jag låg och sov i förmiddags ( jobbat natt ). Vaknade av att jag hörde röster jag kände igen, nämligen Janne, mamma , Emelie och Emil =) !!!.
Kul att få vakna upp av trevlig främmande, kan man inte få göra så. Dagen börjar så bra då !! =).

Helt otroligt vad skönt jag sovit, haft öronproppar i för jag visste att Håkan skulle slamra och slå och det vart det bästa.. Inget ljud och kolsvart så vill jag ha det så jag sov som en stock ..

Kommer kännas extremt konstigt att få gå ut till lillstugan och laga mat eller göra frukosten.. Men antar att man kommer in i det snabbt då man vet att det är av ett gott syfte!.

Imorgon säger Håkan att vattnet ska rinna ute i lillstugan bara det inte strular en massa, så från och med snart så får vi ta vatten i stall och badrum..
Tvättmaskinen och duschen kommer få stå kvar så länge vi kan, lite småkallt att duscha ute =D haha.

Allt detta bök och kaos är som sagt av ett stort gott syfte så jag bryr mig inte, jag tar det som det är och det får folk som kommer och hälsar på också göra.
Som idag. mamma och Janne fick stå och dricka kaffe =P, men men vad gör man. Blir lite lättare så fort värmen kommer då man kan sitta ute mera, visst vi kommer ha köksbord i lillstugan också naturligtvis =)..

Ska ta bilder under dagen får ni se fram emot kvällen hur det ser ut !!!.

Jag vill ha vårt kök uppsatt nu !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0