Ja vårt kök i sommar



På beställning utav Sofia så kommer här bilder på vårat kök som vi får stå ut med i sommar =).
Detta kort taget precis i dörröppningen.



Sett från vänstra hörnet..
Kan faktiskt erkänna att jag tycker det är ganska mysigt på något sätt att stå där ute och laga mat och frukost. Riktigt sommarkänsla över det hela även om man får ha en del kläder på sig som man inte har på sommaren.



Sett från kyl/frysen..

Att ha denna lillstuga och kunna ställa upp köket i underlättar hur mycket som helst. Jag vet att vi är bortskämda med detta då inte många har tillgång till att kunna ställa upp provisorisk kök på detta sätt... Jag njuter =P.

Och nej Marie, vi kommer inte ha detta kök kvar här ute efter att det nya köket är uppsatt utan vi vill helst av allt göra iordning detta rum till ett litet festtillhåll =).
Håkan vill ha en liten bar i ena hörnet och sedan ställa upp långbord eller liknande.
Detta rum är riktigt varmt redan nu så jag tror att till och med på vintern med lite infravärme kan man sitta ute =)!.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dej fIa. Hur mysigt som helst ju, ser ut att kunna funka bra med en kopp te där. ;)

Och ja ni är bortskämda. ;) Men det förtjänar ni.

2010-05-16 @ 23:22:37
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Marie B

SOUNDS NICE !!!!

2010-05-17 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0