Min pärla



Min älskade älskade Ruttan har gjort sig ordentligt illa i pannan.

Det var i onsdags förra veckan, en vecka idag alltså, som det hände.
Vi hade Securitas här osm installerade larm så vi gick runt överallt på gården sent på kvällen och grejade och när jag kom in och skulle säga god natt och ge dem en varsin morot så såg jag att Ruttan såg jättekonstig ut i pannan..

Jag trodde hon hade kliat sönder sig, men efter mycket eftertanke och vad Håkan tror så har hon kanske blivit rädd för något och slagit upp huvudet och slitit dän skinnet =(.
Allting i en box kan vara vasst om de slår upp huvudet hårt =(.. Men jag hittade inget skinn eller mkt päls i hela boxen, det var mkt skumt!!!!



Hon hade sliti dän päls och skinn precis så att det nästan blödde, man såg att det typ "pumpade" blod under det lilla skinn som fanns kvar, tack och lov så blödde det inte så det blev aldrig något öppet sår då..

Bilderna är tagna igår så här har det börjat läkt och är ganska "fint" mot vad det har sett ut..

Hon gillar inte alls när man försöker smörja eller titta på såret, kanske inte så konstigt då jag tror hon har mycket ont =(.
Min älskade älskade Ruttan, lider med henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0