Mina bebisar



Ganska kul bild, de springer nästintill likadant. Ruttan har kanten hitåt och Ari syns knappt =)

Håkan tyckte att mina bebisar skulle vara ute inatt och jag gick och tvekade hela dagen om de skulle göra det eller inte.. Men när klockan var 22.00 och det var 15.5 grader ute så bestämde jag mig att de skulle få vara ute..
Kan kanske vara skönt för dem, hoppas bara det inte regnar inatt för de fick inga täcken på sig, men såg inte ut att det skulle komma regn...

Man vill ju sina bebisar det bästa och då vill man ta in dem, men samtdigt så tycker jag man ska försöka sköta hästar efter deras naturliga beteende så mycket som man kan och det är ju att vara ute dygnet runt för dem.
Snart ( bara lite lite mera gräs ) så ska de släppas på första hagen med en massa gräs i och då räknar jag med att ha dem ute jämt, nu kanske det bara blir inatt och så kommer de in imorgon natt.

Det får vi se, beror på hur mjäkig jag är... Men jag är rädd om mina bebisar ju !!!.

Förresten, i torsdags när Ruttan fick sin tappsko påslagen så gick de ju ut i hagen och racade för fullt som jag visade häromdagen...
Tror ni hennes sko satt kvar efter den ruschen???? Nej då den åkte fortare än kvikt, men det var ju bra att den satt i 2h iaf ****SUCK****.
Nu ska jag skaffa mig en ordentlig nittång och fixa deras tappskor själv, för jag kan inte hålla på att vänta på hovslagare som inte kan komma direkt !!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0