Piggeliner



Hovslagaren var här idag och skodde om Ari och slog på en tappsko på Ruttan.
Jag vette tusan vad hon gjorde med dem =D haha, efter de kom ut i hagen så började de springa amok och hoppa och bus runt...



Jeho vad det går säger Ruttan...



Jävlar vad de sprang alltså, sprang ner längst ner i hagen och sedan vände de upp och tävlade,,, jävlar i havet vad det gick =).
Ruttan vinner när de galopperar, Ari får inte till sin galopp sådär fort som Ruttan gör, men Ari vinner i traven.



Fina hästarna =)



Hoppa Hoppa...



Snygg stil på benen alltså =D hehe.



Efter blir man ganska trött och då ser man ut såhär...
Ari har väldigt mycket bättre kondis än Ruttan, hon vart helt slut och flåsade som en gris medans Ari tyckte de kunde springa lite till så han sprang runt runt Ruttan utan att hon brydde sig =).



Vatten......... Titta ordentligt så ser man hur det ryker om Ari ;).

Mina hästar tycker bara mer och mer om varandra vilket jag älskar att se. De ropar efter varandra och äter ihop, går hela tiden sida vid sida förutom de dagar Ruttan är enormt hungrig då går Ari en bit ner medans Ruttan äter, men Ruttan vänder sig om då för att hålla koll på Ari.. Kärlek är vad det är <3.

Kommentarer
Postat av: Marie B

Japp, pigga, glada o finfina båda två!!! :)

2010-05-14 @ 17:01:57
Postat av: Sofia

Dom ser ut att ha hur kul som helst! Dom invigde väl helt enkelt dom nya skorna! För när jag köpte mina nya gympapjux så tog jag en premiärtur på Crosstrainern direkt och sen blev det en promenad. Bara för att se att det funkar liksom. :)



Men ngn springtur vart det inte förstås, den orken finns helt enkelt inte. Fast jag förstår dom. Hur skönt som helst att springa. Känns som att alla bekymmer hamnar efter en....

2010-05-15 @ 09:06:33
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0