Svetten sprutar



Jäklar i havet vad vi hunnit med massor sedan i torsdags eftermiddag. Känner mig duktig och är stolt över Håkan med =)!!!.

Har bärt ut hela köket så nu är köket ute i lillstugan helt klart, el och vatten installerat så idag körde jag diskmaskinen där ute för första gången och det gick suveränt !!!
VI får tacka dig Janne för förslaget om slangen som ser ut som en brandslang som avlopp =)!!!
Håkans kommentar när vi åkte till Jula och hittade en sådan var ** Fan, vi kunde ju ringt Janne på en gång så hade vi sluppit åkt runt** =)!!.

Vi har städat bort alla grejer och allt skräp inomhus, över våningen och ute i nya köket.
Jag själv faktiskt har grävt ner vattenledningen * känner mig stolt, helt själv* =D haha.

Tvättat 7 maskiner med en jäkla massa olika saker av all dess slag, satt upp krokar lite här och där.
Rivit en hel del mera i köket och sorterat all skräp i olika högar så det är lättlastat när det ska till tippen..

Jadu vi har gjort en jäkla massa. Känner oss stolta, duktiga och allmänt trötta =D. Precis som det ska vara !.



Igår så bar vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0