Tömkört Ruttan



Nu när syrran var här så passade jag på att fråga henne om hon kunde fota oss lite när vi var ute och tömkörde.
Tyvärr så kom det en bil och störde mitt i allt, därför blev det inte så mycket kort på när vi just gick =).



Fina och extremt duktiga Ruttan. Hon är väldigt lyhörd och tycker verkligen att det är superkul att bli tömkörd.



Så fin häst ! Otroligt ståtlig.



Ska börja tömköra henne nu med selen och låta remmarna hänga och dingla, se vad hon säger om det. Antagligen ingenting. Hon är inkörd som liten, men så som jag fattat så har hon inte ens blivit tömkörd sedan dess så jag vill vara på den säkra sidan och repetera allting för henne sakta och säkert så ingenting blir fel.
Men hon verkar minnas allting =).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är så duktig! :)

2010-05-31 @ 10:59:33
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0