Veckan som vart



Sandra åkte hem i lördags kväll. Hon har vart här hemma sedan fredagen innan, så lite över en veckas tid. Har vart riktigt skoj, kändes ganska tomt här hemma när hon åkte hemåt. Allt blev som vanligt igen, tyst och tomt.

Vi har hunnit med en hel del tycker jag, hon har fått mig att fixa en del smågrejer som aldrig blir av annars.
har rensat bort hörester sedan i vintras i hagarna, rätat hängränna. Gå runt staket och spänna trådar. Börjat slå ner stol i ny arrende hagen ( som i dags läget är klart med nedsättning av stolp nu ska bara tråden och knorrarna upp ).
Kört Ari, tömkört Ruttan, tagit ut hela köksgolvet som ni sett på bilderna. Jadu plus en hel del mera.

Hon har vart med hela veckan och jobbat natt, hon har bara somnat en enda natt och då var det på vägen hem. Hon har vart riktigt duktig och jag är imponerad att hon höll sig vaken varje natt =)!
Tyvärr var jag inte snäll mot henne då jag råkade av misstag köra på henne med en pall när jag skulle lasta, inte snällt. Förlåt Sandra !

Känns skönt att fått massor gjort =)! Tack Sandra för all hjälp !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, det gör ingenting med olyckan,

blev ju bara några blåmärken! :P



<3

2010-05-31 @ 11:01:22
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0