Bubba skadad



Bubba kom in häromdagen helt blodig i huvudet. Lillkillen har nog vart i sitt första slagsmål. Hoppas att den andra katten ser värre ut !



Inte lätt att vara vit och blodig.



Mamma, du är dum som tar kort och inte tar hand om mig !!!



*suck vilken mamma jag har*



Ser hon inte hur synd det är om mig ?!



Ah, jag är nog rätt nöjd med livet ändå, även om det är liiite synd om mig =D.

Nu tog jag inga kort när jag hade tvättat med jodopax, men jag kan säga att jodopax på en vit katt är inte direkt fint, tur att det gick bort fort.
Han kommer få ett ordentligt ärr på hela öronsnibben, inte fint men krigsärr har de flesta katter, så det måste även lillkillen få.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw.. <3

2010-11-07 @ 11:34:39
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0