Fina täckena och Fina hästarna



Superduper mega braiga täcket. Älskat det sedan jag sett detta ovan, men aldrig tagit mig råd eller haft råd, men nu äntligen hade jag råd och Ari passar super i det täcket. Tror Ari älskar det täcket också.



Jag har lyckats tagit 3 hela bilder på ahn med öronen framåt, det är en bedrift :D haha. Fick med hals att kunna sätta fast också på detta täcke, ska testa halsen imorgon om jag hinner.



Skurna så benen får mera rörelse frihet och det märks när de går att täcket inte tar emot.



Rut i sitt superfina täcke. Detta har jag också tittat på massor, men på bilderna har det inte sett sådär skitsnyggt ut, men det var det i verkligheten. Sååå snyggt !



Passar henne superbra med, skurna i benen detta med så rörelsen är bra. Och fick med hals med detta också som man kan sätta dit vid behov. Bra fastsättning är det i båda täckena med =)



Jag är som sagt supernöjda med Horseware Amigo täckena. Kommer köpa flera sådana här vid behov och pengar finns, ska sälja av många av mina gamla täcken för att kunna köpa på mig Horseware täcken.
Folk har alltid pratat gott om dessa, men jag har vart nöjd med mina gamla, men nu förstår jag vad folk menat. De här täckena är verkligen super !!
Hoppas jag kommer tycka det länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0