Vintern är nu här



Hemma är det nog runt 20cm snö om kanske inte lite mera. Ljust och fint har det givetvis blivit.
Kylan slog till under natten och det visade -11 imorse när jag steg upp. Skönt att den här stormblåsten som vart i 2-3dagar äntligen gett med sig, blåser svagt, men inget man stör sig på.



Så fint när snön hänger på taken på alla hus.



Någon som vill ha ett snöbad ? Gratis är det också, bara att komma :D haha.



Mina fina vättar har intagit position för vintern.

Dock har det inte slutat snöa ännu, snöat i flera dagar. Minns faktiskt inte ens hur många dagar, man orkar inte räkna till slut, men idag snöar det inte mycket, men det kommer något i luften hela tiden.

Alla hatar vinter och snö, men ska inte folk ta och vänja sig någon gång ? Vi har ju vinter varje år mig vetligt ;)
Jag gillar faktiskt att vi har våra 4 årstider, klart det finns nackdelar med vintern, men det finns faktiskt nackdelar med alla årstiderna och även fördelar med alla årstiderna =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0