Glädje och Agg

Agg: Blir irriterad på folk som säger att de bryr sig om en när de i själva fallet inte bryr sig ett dugg. Varför då ens säga att man bryr sig, man behöver inte bry sig om alla människor här i världen så enkelt är det.


Glädje: Måste få bli de personerna som verkligen bryr sig om mig, när jag behöver stöd, hjälp eller bara rent ut sagt behöver prata av mig så finns de där för mig. Jag vet att de skulle ställa upp i vått och torrt om de bara kan.
De personerna är väldigt få, men ack så mycket de betyder för mig.
De personerna vet mycket väl vilka de är och jag vet inte vad jag skulle göra utan dem, Älskar er så mycket så det inte går att beskriva !!! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

I den mån jag kan, kommer jag alltid ställa upp! <3

2010-09-20 @ 14:48:14
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0