Äntligen



Jag har haft något riktigt knas med min dator, allting har sett riktigt skumt ut och har inte kunnat lagt upp bilder eller ens gjort mellanrum mellan allt jag skriver. Allt jag skrivit från datorn har sett ihopkladdat ut, men nu har Håkan äntligen fixat det, så nu har jag suttit och fixat med en massa inlägg :)

Vi har firefox som internet, men tydligen så är det några inställningar eller något som blivit knasiga, så vi testade att börja använda Explorer igen och det verkar funka klockrent ! Tack för det, jag har börjat bli tokig och snart kastat ut datorn ;)

Finns en del som undrat varför överskriften är densamma som början av texten, jo det blir så när man skriver ifrån en Iphone, varför vet jag inte och det är ganska så störande.
Så allting som har samma överskrift som början av texten är skriven från min älskade Iphone alltså och det blir ganska så mycket inlägg därifrån :)
En annan sak som också är ganska så störande att blogga från Iphonen är att man kan bara lägga upp en bild/film per inlägg. Men men sådant man får överleva med.
Bloggar emellanåt från datorn med ( som nu ) och då blir allting normalt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0