Dags att sätta fart



Nu har jag vaknat till liv så det är dags att börja dagen, ska in med hästarna. Köra Ari och stor ompyssling. Rut ska få på sig bootsen och vi ska premiär promenera i dem ca 15-20min, beroende på vad hon säger. Första gången ska man inte gå längre än så och sedan öka sakta men säkert beroende på vad hon säger.
Jag ska nog gå med henne 2-4ggr innan jag sitter upp. Även Rut ska få en stor ompyssling.
Sedan ska hästarna få byta hage.
Efter det ska jag städa inne i huset, fortsätta skrapa färg i stallet, mocka grishagen och fixa en del med tvätten.

Och så ska jag nog försöka vila en stund innan jag ska jobba ikväll/natt, sov riktigt illa inatt. Somna runt 03.00, vakna vid 05.20 pigg som en mört, somna om vid 07.00 och gick upp 10.20. Ingen bra sömn, så tror det kan vara bra att man kommer igång att arbeta så man kan sova normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0