Den här grabben har kommit in i världens b...

img_2305 (MMS)

Den här grabben har kommit in i världens bästa humör! Han är hur underbar som helst, alltid glad, ja får hela tiden klia han överallt på kroppen, även i ansiktet. Annars har han pippi på att vända rumpan till när man kommer för att man ska klia där bak... Det syns verkligen att han trivs hos mig, jättekul att se. Många som vart med mig och Ari från början tycker han har förändrats hur mycket som helst och jag håller med. När han kom var han en stressad knasboll som inte var direkt rolig. Nu är han trygg i sig själv, älskar sina hagar och sin box. Han blir jämt glad när han ser mig, gnäggar ofta och älskar att bli körd. Även körningen har han lugnat sig i, nu kan vi skritta långa turer, trava sakta långa sträckor och även om han sätter fart så får man stopp på han och kan lugna han fort :)!! Ska snart testa rida ut själv på han med, inte gjort det på aslänge, utan bara ridit han med sällskap, men snart ska vi rida ut själva :)! Han är  helt underbar ! Älskar dig Ari !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0