Igår så klippte jag sporrarna på Staffan f...

img_1375 (MMS)

Igår så klippte jag sporrarna på Staffan för första gången :) gick skitbra, gjorde det medan han åt frukost. Klippte med en klosax jag har haft till kaninerna, går bra än så länge när de är små, men sedan blir det något annat att klippa med. Ska inom de närmsta dagarna även klippa några av hans klövar som skenat iväg. Östen har inga långa klövar men däremot två långa sporrar så de ska jag försöka klippa med någon dag, men han är lite svårare med då han är lite rädd ännu. Men så långa är de inte så han lider inte, så lite mer träning sen ska de också klippas med tiden. Men idag var Staffan superduktig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0