Igår så var jag ute och gick en promenad i...

img_9609 (MMS)

Igår så var jag ute och gick en promenad i rask takt med Rut. Efter en stund så började jag jogga, Rut hade världens sjå att trava så sakta som jag joggade, hon ville hela tiden öka. Jg blev imponerad av mig själv att jag orka jogga så länge som jag gjorde :)!! Vända hem efter ca 20min och övergick till rask promenad, joggade emellanåt och sedan sprang ja en bit för att sedan sista biten hem gå i rask promenad :)!! Rut var skitduktig som läste av mig hela tiden och försökte hålla samma tempo som mig.. Jäklar i havet vad skönt det var!!!! Var på ganska dåligt humör innan och när vi kom hem så strålade jag av glädje... Dock har jag fel skor så på fredag när jag ska ut i affärer så ska jag titta efter ett par löpardojor och hoppas hitta några till vettigt pris, för nu jäklar ska det joggas och springas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0