Min karl är bland den bästa jag vet... Ibl...

img_3004 (MMS)

Min karl är bland den bästa jag vet... Ibland :D hihi. Eller nja, jämt om jag ska vara ärlig och idag extra bäst!  Somersby cider har funnits i äpplesmak en längre tid men har kommit ut i päronsmak för ett tag sedan, dock finns det inte att köpa på bolaget, så han har beställt åt mig och hämtade det idag :)!!! Jag älskar somersby cider, ekologisk och inga jäkla konstiga ämnen!!  Och så är jag tokig i päroncider så att somersby kom ut med det är Inge fel :)!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV:Jag tycker inte att du har någonting att be om ursäkt för;)

2011-08-03 @ 23:18:18
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0